Skip to main content

TRAJNIME PËR PËRMIRËSIMIN E KAPACITETEVE TEKNIKE NË ADMINISTRIMIN FISKAL TË TË ADHURAVE NË NIVEL VENDOR

Si dy funksione kyç dhe të lidhura ngushtë me njëra tjetrën në nivel bashkiak, funksioni  Shërbimit të Taksapaguesve dhe Menaxhimi i Ankesave kanë një rol të pazëvendësueshëm në rritjen e pajtueshmërisë, uljen e kostove të administrimit, rritjen e besimit të publikut në sistemin tatimor vendor dhe mobilizimin e të ardhurave aq të nevojshme për bashkinë për ofrimin e shërbimeve cilësore për qytetarët.

Në kuadër të aktiviteteve për arritjen e objektivit strategjik për fuqizimin e financave vendore si një shtyllë e rëndësishme e agjendës së decentralizimit, dhe në bashkëpunim të ngushtë me Shkollën e Administratës Publike (ASPA) dhe Agjencinë për Mbështetjen e Vetëqeverisjes Vendore (AMVV), Projekti “Financat Lokale” i financuar nga SECO/Qeveria Zvicerane zhvilloi gjatë muajit Tetor 2024 një cikël trajnimesh rajonale me temë:“Funksioni i Shërbimit të Taksapaguesve, transparenca në llogaritje e mbledhjen e detyrimeve vendore; Menaxhimi i Ankesave/Apelimi Administrativ në nivel vendor”.

Në 4 sesionet një ditore të trajnimeve rajonale të organizuara përkatësisht në Vlorë, Korçë, Shkodër e Tiranë, u synua përmirësimi i kapaciteteve teknike të zyrtarëve vendorë në kuptueshmërinë e kuadrit ligjor dhe aftësimi i tyre për hartimin, rishikimin e rregulloreve dhe dokumentave të tjerë bashkiakë në menaxhimin e shërbimit të taksapaguesve dhe ankesave/apelimit administrativ.

148 pjesëmarrës nga departamentet e të ardhurave, ligjor dhe auditë të brendshëm nga 53 bashki diskutuan gjerësisht rreth çështjeve kyç të dokumentave-model të prezantuara, duke zhvilluar një vizion më të qartë e afat-gjatë për misionin e administratës së të ardhurave, rolin e saj në fuqizimin e financave bashkiake, që influencon direkt në ofrimin e shërbimeve dhe sjelljen e  administratës më afër qytetarit.